0 Vergelijken

Veelgestelde vragen

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Bent u al klant, dan kan u steeds inloggen met uw account. Bent u nog geen klant, dan kan u zelf uw gegevens invullen en uw account bevestigen, zodat u meteen kan bestellen en afrekenen.

 

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Online bank
    Via de betaalknop kan u via diverse banken, Maestro of Bancontact uw betaling uitvoeren via een beveiligd betalingspatform.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde betalingswebsite.

Indien u een product wilt retourneren, kunt u dit melden via "Mijn account - mijn bestellingen". Daar kan u een retouraanvraag indienen voor het desbetreffende product. Eens de aanvraag is ingediend, behandelen wij die zo spoedig mogelijk en nemen contact met u op. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Eens de goederen in goede staat bij ons zijn aangekomen, wordt het bedrag binnen de 30 dagen aan u teruggestort.

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Wij verzenden uw bestelling binnen België naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Bestellingen van artikelen die in voorraad zijn en die voor 13:00 uur worden besteld, worden normaal de volgende werkdag en maximaal binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. 

Artikelen die niet op voorraad zijn op het moment van uw bestelling, worden zo snel mogelijk en zodra deze in ons magazijn aangekomen zijn, naar u verstuurd.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. 

De webwinkel is 24 uur per dag geopend. 

Indien u vragen heeft voor onze klantenservice, dan kunt u contact met ons opnemen op werkdagen van 8:00 uur tot 13:00 uur en van 12:00 uur tot 17:00 uur, op vrijdag tot 15:00 uur. Wij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten. Ook indien u vragen heeft over onze webwinkel, kan u daarmee terecht bij de klantendienst, wij helpen u graag verder.

In de winkelwagen ziet u de verzendkosten vermeld staan. Deze zijn eenmalig per order. Deze verzendkosten zijn uw bijdrage aan de gemaakte kosten en afhankelijk van het orderbedrag. Bij bestellingen met een orderwaarde tot € 80 (iBTW) wordt € 5,00 verzendkosten in rekening gebracht, bij bestellingen vanaf € 80 (iBTW) worden geen verzendkosten in rekening gebracht en is de levering gratis.